NOWOtwar wosadnicy „Radlubin“ | NEU-Bau des Gemeindehauses „Radlubin“

Bürgermeister Hubertus Rietscher
0 Unterstützende 0 in Ralbitz-Rosenthal - Ralbicy-Róžant

Die Petition wurde abgeschlossen

0 Unterstützende 0 in Ralbitz-Rosenthal - Ralbicy-Róžant

Die Petition wurde abgeschlossen

1. Gestartet 2021
  5. Beendet

(Text in deutsche Sprache weiter unten.)
Lubi wosadni,
naša dotalna wosadnica „Radlubin“ njewotpowěduje po nimale 50 lětach wobstaća hižo dźensnišim nadawkam a narokam. Tutón saněrować by po wobličenju fachowcow samo dróše było, hač hdy bychmy nowu wosadnicu wotpowědnje dźensnišim postajenjam natwarili. Wona měła nastać na městnje stareje farskeje bróžnje z garažemi a by so za wšě cyrkwinske a nabožne zarjadowanja wužiwać móhła, by pak tež wotewrjena za wjesne a priwatne zetkanja była. Tohorunja móhli so w jeje žurli turistam, kotřiž naš rjany kěrchow wopytaja, někotre zajimawosće a wosebitosće našeje katolskeje serbskeje domizny předstajić.
Zo bychmy tutón wulki nadawk zwoprawdźić móhli a wosebje našemu Drježdźansko-Mišnjanskemu biskopstwu, kotrež ma twarej přizwolić, šěroku wolu wosady dopokazać móhli, prosymy wo Wašu podpěru w tym, zo ze swojim podpismom trěbnosć noweje wosadnicy wobkrućiće. Podpisać smědźa so – pak online pak do lisćiny – wšitcy z Ralbičanskeje wosady, kotřiž smědźa so na wólbach do wosadneje rady wobdźělić, potajkim ći, kiž su znajmjeńša 14 lět stari.
Liebe Gemeindemitglieder,
das bisherige Kirchgemeindehaus „Radlubin“ entspricht nach fast 50 Jahren des Bestehens nicht mehr den heutigen Aufgaben und Anforderungen. Dieses zu sanieren wäre nach der Berechnung von Fachleuten sogar teurer, als wenn wir einen neuen Pfarrsaal entsprechend der heutigen Bestimmungen bauen würden. Dieser könnte an der Stelle der alten Pfarrscheune mit Garagen entstehen und könnte für alle kirchlichen und religiöse Veranstaltungen genutzt werden, würde aber auch für kommunale oder private Treffen offen sein. Ebenfalls könnten im neuen Saal Touristen, die unseren schönen Friedhof besuchen, Wissenswertes zu unserer katholischen sorbischen Heimat vorgestellt werden.
Um diese große Aufgabe umzusetzen zu können und vor allem unserem Bistum Dresden-Meißen, von dem der Bau genehmigt werden müsste, den breiten Willen der Pfarrgemeinde zeigen zu können, bitten wir Sie um Ihre Unterstützung, indem Sie mit ihrer Unterschrift die Notwendigkeit des neuen Pfarrsaals bestätigen. Unterschreiben dürfen – entweder online oder in die Liste der – alle aus der Ralbitzer Pfarrgemeinde, die an der Wahl des Pfarrgemeinderates teilnehmen dürfen, also alle, die mindestens 14 Jahre alt sind.

Podpisma trjebamy k wobkrućenju šěrokeje wole wosadnych za wowotwar wosadnicy „Radlubin“ .
Die Unterschriften sollen den breiten Willen der Pfarrgemeinde für den Neubau des Gemeindehauses „Radlubin“  belegen.